Help! Ik heb een website maar geen bezoekers

De kansen duidelijk krijgen

Iedere ondernemer begrijpt dat als je weinig kwalitatieve bezoekers op je website, je weinig verkopen doet online. Wat als je maandelijks het aantal bezoekers ziet toenemen en tegelijkertijd je omzet ziet groeien?

"Ik heb geen goed vindbare website nodig"

Sommige ondernemers geloven niet in verkopen via hun website, maar varen enkel op de kracht van mond tot mond reclame. 

Andere ondernemers zijn zo druk in het hier en nu, dat ze niet bezig zijn met hun website als verkoopverhaal. Het gaat nu toch goed?

Als jij zo’n ondernemer bent, kan ik je proberen te overtuigen dat je nooit weet wat je bedrijf op lange termijn doet. Dat de vraag vanuit mond tot mond ook minder kan worden, bijvoorbeeld door een economische crisis, opkomende concurrentie of een andere ontwikkeling in de markt. En dat het opzetten van meerdere acquisitiebronnen een veiligere optie is voor de toekomst. Maar dat ga ik niet doen 😉

Ik schrijf dit voor de ondernemers die nieuwsgierig zijn en durven aan te nemen dat, in welke branche je ook zit, goed vindbaar zijn het verschil kan maken voor jou.

website zonder bezoekers

Je website als belangrijk verkoopinstrument voor je bedrijf

Veel ondernemers weten dat een website met de juiste bezoekers belangrijk is, maar hebben de tijd en kennis niet om het echt goed aan te pakken. Het grappige is, dat als jouw concurrent dat probleem ook heeft, jij deze dus voor kunt zijn.

Achterover hangen heeft geen zin, want de concurrentie neemt wel toe. Kansen liggen nog overal, maar vooral in bepaalde conservatieve branches, zoals de bouw, installateurs, schilders, coaches en trainers, zorginstellingen en hulpverleningsinstanties, niche webshops en technisch specialismen. Om maar een paar te noemen.

Heeft het nog zin?

Het komt ook veel voor dat je de concurrentie om je heen ziet groeien en je afvraagt of het nog zin heeft om te investeren in de vindbaarheid van je website.

Voor deze ondernemers heb ik een laagdrempelig aanbod. Een eenmalige kleine investering die je helpt om kansen concreet in kaart te brengen. Dit doen we door een Quick Win zoekwoordenonderzoek. In dit doelgerichte zoekwoordenonderzoek spoor ik een lijst op van zoektermen die relevant en commercieel interessant voor je zijn. De resultaten van dit zoekwoordenonderzoek in combinatie met jouw budget geven duidelijkheid of het voor jou zin heeft om verder te gaan met SEO.

Aanbod: Quick Win Zoekwoordenonderzoek voor € 89

Wil jij weten of er nog kansen liggen voor jou? Vraag hier een Quik Win zoekwoordenonderzoek aan om je kansen goed in te schatten. Je investering is eenmalig 89 euro. Ik voorzie je van een lijst met zoekwoorden en ligt je kort toe of het zin heeft om te investeren voor jouw business.

David indelift marketing

David van Beek

Eigenaar Indelift Marketing

Veel gestelde vragen

Ik doe een globaal onderzoek naar kansrijke zoektermen die jij kunt gebruiken voor je website. Zoektermen die relevant en commercieel interessant zijn, omdat ze laten zien dat gebruikers naar jouw producten of diensten op zoek zijn. Je ziet in één oogopslag: waar zoekt men naar, hoe vaak per maand, hoe sterk is de concurrentie.
Als je de behoefte hebt geef ik je ook een gratis toelichting per telefoon.

Zoekwoordenonderzoeken kosten tijd en ik kan niet van de wind leven. Het is echter een zeer schappelijke prijs die je veel duidelijkheid kan opleveren om stappen te kunnen zetten voor de toekomst van jouw bedrijf.

Bij beide zoekwoordonderzoeken zoek ik naar kansrijke en commercieel interessante zoekwoorden die geschikt zijn voor jouw websites en bedrijf. Bij een ‘normaal’ zoekwoordenonderzoek dat past bij het SEO Starter pakket ga ik nóg een stapje verder. Daarbij onderzoek ik alle zoekwoorden die je kunt gebruiken in je SEO plan van aanpak. Daarbij krijg je dan ook uitgebreid en praktisch advies.

Nadat ik je de lijst geef neem ik contact met je op om door te spreken wat we kunnen doen om jouw vindbaarheid te vergroten. Dit is vrijblijvend. In dit gesprek kun je aangeven waar je behoefte aan hebt en of ik je verder kan helpen met je SEO.
Het komt weinig voor dart ik het advies geef om niet verder te gaan. Soms gebeurt dit echter wel. Wanner blijkt dat je budget bijvoorbeeld te laag is om op te boksen tegen de concurrentie. Of wanneer de investering te groot is in verhouding met het aantal bezoekers dat je kunt krijgen met de zoekwoorden. Je kunt van mij een eerlijk advies verwachten. Naast dat ik betrouwbaar wil zijn ben ik er ook gewoon gebaat bij dat jij succes zult hebben door onze samenwerking.

Als je wilt investeren in een betere vindbaarheid van je website kun je het beste beginnen met een SEO plan van aanpak. Dit is onderdeel van het SEO Starter pakket.
Daarna is het waarschijnlijk verstandig om maandelijks aan je vindbaarheid te werken met het SEO Bouwer pakket.
Heb je nog geen website, dan raad ik je aan een WordPress website te laten maken. Hiervoor biedt ik een totaalpakket aan, de SEO proof website pakket.

Geen probleem! Stel je vraag via info@indeliftmarketing.nl

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.